czwartek, 28 czerwca 2012

8. Calm Envy~

Akari Mizunashi: Ai-chan, nie wiem dlaczego, ale moje serce nagle się zapełniło. Wszystko było takie wspaniałe.
Ai: Akari-san, użyłaś słowa wspaniały 34 razy w tym e-mailu. Tam musiało być naprawdę wspaniale, co?

the GazettE - Calm Envy


Rano poszłam do szkoły, mieliśmy próby. Wybraliśmy się z klasą do miasta. Wychowawca stawiał lody, odmówiłam. Poszliśmy na bulwary usiąść, cholernie gorąco. Aż głowa zaczęła mnie boleć. Posiedziałam tam z 30min. i poszłam do domu z koleżankami. Po drodze kupiłam sobie napój Lipton, czy coś takiego. e___e W domu zjadłam kawałek pizzy, mam ochotę na truskawki, ale to później.
Jutro miałam wręczyć dyrektorce, a zarazem mojej polonistce kwiaty. Na szczęście plany się zmieniły i daję mojej p. od matematyki oraz historii. : ) W ogóle wieczorem mam pójść do przyjaciółki narysować jakieś kwiaty na ramce - prezent dla wychowawcy. A zaraz wybieram się do sklepu sportowego, o dziwo jest niedaleko mnie.
Trzymajcie się chudo.

Bilans:
  • kawałek pizzy
  • 18 truskawek

Edit, 16:27:

Byłam w sklepie, nie było nic ciekawego, więc będę musiała pojechać do galerii, echh.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz