sobota, 30 czerwca 2012

10. Chijou~

P-ko: Czy powinnam odebrać marzenie mężczyźnie, którego kocham, żeby zapewnić sobie jego miłość? Ja... Nie mogę tego zrobić! Bardziej troszczę się o twoje szczęście niż moje pragnienie!
Ichinomiya Kō: P-ko?! Czy ty właśnie...
Szef: P-ko... Czyżbyś...
Ichinomiya Kō: Nawet ktoś tak tępy jak Szef zrozumie, że to było wyznanie!
Szef: Tak... To musi być... Postawa obronna z opuszczonymi rękami! Nauczyłaś się tej legendarnej techniki?!


the GazettE - Chijou



Wczoraj wieczorem poszłam z Darią na bulwary, posiedziałyśmy trochę i odpoczęłyśmy. Ogółem nic ciekawego się nie wydarzyło. Dzięki wczorajszemu wyjściu spaliłam ok. 476kcal. Jest strasznie nudno i duszno. Szkoda, że już nie pada. Jestem głodna, ale czekam na obiad. Dam radę. >.<

Bilans:
  • trochę truskawek
  • bułka; 178kcal
  • kawałki kurczaka z cebulą i ziemniakami

2 komentarze:

  1. Ładny bilansik ;) Tak trzymaj ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny bilans:)
    Tak trzymaj kochana
    Chudnij;>
    Nie zapominaj o ruchu.
    Trzymam za ciebie kciuki:):*

    OdpowiedzUsuń