wtorek, 3 lipca 2012

12. Cockroach~

Isaac Dian: Gdzie Jacuzzi?
Miria Harvent: Co zrobimy? Co, jeśli już został zjedzony?!
Isaac Dian: Nic mu nie jest! Skoro nie ma tu jego ciała, to pewnie został połknięty przez potwora, więc nadal żyje w jego żołądku!
Miria Harvent: Czyli został połknięty w całości. Całe szczęście!
Isaac Dian: Połknięty w całości?! Zostać zjedzonym w taki sposób...
Miria Harvent: Ale, ale... Nie wiemy, gdzie jest ten potwór, który zjadł Jacuzziego...
Isaac Dian: W porządku. Dopóki to coś przebywa w pociągu, jesteśmy razem z Jacuzzim.

the GazettE - Cockroach


Jest lepiej, o wiele. Znalazłam siły. Rano chciałam zrobić sobie głodówkę, ale później postanowiłam zjeść obiad i może ze dwie kanapki w ciągu dnia. Do tego ćwiczenia. Robiłam tak już wcześniej i schudłam dość szybko 5kg. Mam nadzieję, że teraz również tak będzie. W tym tygodniu pojadę nad jezioro... o matko. Chcę się spalić. Oby się udało.

Bilans:
  • dwie kanapki ciemnego pieczywa z Almette
  • zupa parzucha

2 komentarze:

  1. W Plazie na terenia śląska (xd), nie wiem, czy kojarzysz. Nie ważne. Świetny bilans kochana, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie, ale z chcią bym się z Tobą spotkała ;)

    OdpowiedzUsuń